Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Език

Връщане/Замяна

 

Въпрос: МОГА ЛИ ДА ВЪРНА ПОРЪЧАН ПРОДУКТ? 

Отговор: ДА. В срок до 14 дни след получаването на продукта, клиентът има право да го върне по желание без да дължи обяснение или неустойки, ако са спазени следните условия;

1. Запазен добър търговски вид - продукта не трябва да е употребяван, носен, замърсен, пран или третиран по какъвто и да е начин. Трябва да е във вида в който е получен.

2. Запазена оригиналната опаковка - не трябва да е разкъсана или повредена. Трябва да е във вида в който е получена.

3. Запазени всички етикети и аксесоари (ако е имало включени такива). 

4. Коректно попълнена Бланка за връщане с посочена банкова сметка по която да Ви възстановим сумата, която сте платили за продукта.

5. *Транспортните разходи за Връщане/Замяна на продукти са изцяло за сметка на клиента. 

6. *В случаите когато се Връща продукт поради наша вина (на онлайн-магазина)  - транспортните разходи за връщането са за наша сметка (на търговеца).

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Въпрос: КАК ДА ВЪРНА ПОРЪЧАНИЯ ПРОДУКТ? 

Отговор: Процедурата за връщане е следната;

1. Попълнете коректно Бланката за връщане (която е отпечатана на гърба на документа за покупка, който сте получили заедно с продукта) в която трябва да посочите Вашите имена и банкова сметка по която да възстановим стойността на продукта който сте заплатили;

2. Уверете се, че Продукта отговаря на условията за връщане: без следи от употреба, замърсявания или повреди. *Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид.

3. В пратката задължително изпратете:

Продукта който връщате; 

- Попълнената бланка за връщане;

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

 

Въпрос: В КАКЪВ СРОК ЩЕ МИ БЪДЕ ВЪСТАНОВЕНА СУМАТА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ?

Отговор: Възстановяването на сумата става до 14 дни от датата на получаване на върнатата пратката в нейната цялост (продукт, бланка за връщане, която сме Ви изпратили заедно със стоката). След което ние ще проверим дали е в състоянието в което сме Ви я изпратили а именно: запазен добър търговски вид, липса на следи от употреба, запазени всички етикети, аксесоари (ако е имало такива) и опаковка. Ако са спазени тези условия - ние ще Ви възстановим сумата, която сте заплатили за продукта и който желаете да върнете най-късно до 14 дни. 

*Възстановяваме само заплатената от Вас сума за стоката, без цената на доставка която сте платили на куриера. 

*Изпратени към нас пратки за плащане с наложен платеж и за наша сметка - ще се връщат към подателя. 

Моля, попълнете коректно Вашите данни в бланката за връщане! 

Ние НЕ носим отговорност за грешно попълнени банкови сметки и други некоректни данни! 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

Въпрос: МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ПОРЪЧАН ПРОДУКТ? 

Отговор: ДА. За това е необходимо да върнете поръчания продукт и да попълните в бланката за връщане, която сме Ви пратили - желания продукт за замяна.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

 

Въпрос: КАК ДА ЗАМЕНЯ ПОРЪЧАНИЯ ПРОДУКТ С ДРУГ?

Отговор: Процедурата за замяна е следната;

1. Попълнете коректно Бланката за връщане (която е отпечатана на гърба на документа за покупка, който сте получили заедно с продукта) като посочите продукта който връщате и новият продукт с който желаете да го замените;

2. Уверете се, че Продукта отговаря на условията за връщане: без следи от употреба, замърсявания или повреди. *Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид.

3. В пратката задължително изпратете:

Продукта който връщате; 

- Бланката за връщане - в която посочете дали желаете да върнете или замените продукта с друг;

Ние ще Ви възстановим сумата, която сте платили за него по банков път най-късно до 14 дни от получаването на върнатата пратка. 

*Възстановяваме само заплатената от Вас сума за стоката без цената на доставка. 

*Транспортните разходи за Връщане или Замяна на продукта и в двете посоки са изцяло за Ваша сметка.

Моля, попълнете коректно Вашите данни в бланката за връщане! 

Ние НЕ носим отговорност за грешно попълнени банкови сметки и други некоректни данни! 

4. Ако имате нужда от съдействие или имате запитване във връзка с връщането - може да ни пишете във формата за контакт в сайта или се свържете с нас на телефон: 0899 937 500

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

Най-продавани